Nieuw! PuurJoyce.nl :-)

Het is zover! Ik waag de sprong en ik vind het onwijs spannend! Een paar weken geleden zat ik 's avonds met Roxie op de bank en scrolde ik enigszins verveeld door de Facebook-berichten op mijn telefoon, toen mijn oog viel op de tekst 'Gastbloggers gezocht!'. Het bleek een oproep van Vettt (www.vettt.nl - super leuk om te volgen!) te zijn en ik kreeg spontaan een kleur. Ik keek opzij om te zien of Roxie toevallig met me mee las, maar die zat verdiept in marktplaats of iets dergelijks - natuurlijk! ahum... ;-) -.

 

"Oh god" zei ik en Roxie keek me verschrikt aan. "Ik zie nu toch iets voorbij komen, ik krijg het er warm van". Voorzichtig enthousiast vertelde ik Roxie over de oproep van Yvette, waarop hij zei: "gaaf, moet je doen!" Daar werd ik nog iets nerveuzer (lees enthousiaster) van en zei iets in de trant van 'nouja, ik zie wel even'.

 

Ondertussen schoten er allerlei gedachten en ideeën door mijn hoofd en die nacht werd ik er steeds wakker van. Ik besloot te reageren en Yvette vroeg me een proefblog te schrijven. Zo gezegd, zo gedaan en ik terwijl ik in afwachting was van Yvette haar reactie werd ik steeds enthousiaster om sowieso (weer) te gaan schrijven en ik besloot dat ik voor mezelf zou gaan beginnen. En zo ontstonden een paar weken geleden de ideeën voor PuurJoyce. Een online platform waarop ik blogs, tips en DIY's zal delen over thema's als; reizen, sporten, koken, het moederschap en over buiten wonen en leven.

 

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, maar dat je deze eerste blog tot het einde gelezen hebt, geeft in ieder geval aan dat jij nieuwsgierig bent... toch?! :-)

 

Liefs,

Joyce


Reactie schrijven

Commentaren: 7
  • #1

    Marute (maandag, 17 april 2017 08:18)

    Superleuk en wat spannend! Ik ga je volgen! Ben heel benieuwd! Heel veel Suc6 �

  • #2

    Charlotte (maandag, 17 april 2017 09:07)

    Natuurlijk je eerste blog tot het einde gelezen. Nu al nieuwsgierig naar je volgende blogs! Veel succes. Liefs Charlotte

  • #3

    Mirre (maandag, 17 april 2017 09:21)

    Leuk Joyce! Ik ga je volgen! �

  • #4

    Anneke (maandag, 17 april 2017 14:38)

    Wat LEUK Joyce!

  • #5

    Yvette (maandag, 17 april 2017 19:36)

    Ja, supertof! En wat voel ik me vereerd :-). Genietse van deze vettte stap! Liefs, yvette

  • #6

    Rachne (maandag, 17 april 2017 22:05)

    Kom maar op sis, we zitten klaar. Leuk joh!! Xx

  • #7

    Bert (donderdag, 20 april 2017 09:04)

    Hartstikke leuk Joyce dat je dit gaat doen, ook ik zal je blogs volgen ! dikke kuzzzz.. van "puur" pappie.